1. Właścicielem i prowadzącym hurtownię internetową za pomocą witryny https://lattebrand.pl// jest Paulina Luknda, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Importex” Paulina Lukanda z siedzibą w Tuszynie, adres: ul. Tysiąclecia 18 95-080 Tuszyn, wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 728-283-4227, REGON: 381915796.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta indywidualnego, sprzedaży produktów Sprzedawcy za pośrednictwem Hurtowni internetowej oraz określa zasady i warunki świadczenia nieodpłatnych usług drogą elektroniczną.
3. Klient ma możliwość kontaktu ze Hurtownią internetową pod adresem email: WPISZ lub telefonicznie od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerami telefonów: +48 793-167-777 (WhatsApp)
4. Administratorem danych osobowych Klientów jest Paulina Lukanda, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Importex” . Paulina Lukanda z siedzibą w Tuszynie, adres: ul. Tysiąclecia 18, 95-080 Tuszyn, wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 728-283-4227, REGON: 381915796.
5. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania do konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
§ 1 Definicje
Klient – Przedsiębiorca będący użytkownikiem Strony internetowej Hurtowni, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi za pośrednictwem Hurtowni internetowej.
Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
Konto indywidualne – panel przypisany indywidualnie do Klienta po rejestracji danych w systemie Hurtowni internetowej, oznaczony adresem e-mail i hasłem podanym przez Klienta w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z funkcjonalności strony internetowej Hurtowni.
Newsletter – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz promocji w Hurtowni internetowej, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w polu „Newsletter”;
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
Sprzedawca – Paulina Lukanda, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Importex” Paulina Lukanda z siedzibą w Tuszynie, adres: ul. Tysiąclecia 18, 95-080 Tuszyn, wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 728-283-4227, REGON: 381915796.
Towar – oznacza produkt przedstawiany każdorazowo przez Sprzedawcę w ramach Hurtowni internetowej, w celu jego sprzedaży.
Dane kontaktowe – następujące dane, za pomocą których Klient ma możliwość skontaktowania się z Hurtowni internetową, adres e-mail: WPISZ lub telefonicznie od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerami telefonów: +48 793-167-777
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
§ 2 Postanowienia ogólne i zasady korzystania z Hurtowni
1. Hurtownia internetowa prowadzi sprzedaż hurtową tylko dla Przedsiębiorców posiadających numer NIP zajmujących się sprzedażą odzieży.
2. Dostęp do Regulaminu każdy Klient może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez odnośnik „Regulamin hurtowni” umieszczony na stronie Hurtowni internetowej, a także poprzez zapisanie jego wersji PDF na wybranym przez siebie nośniku.
3. Informacje o Towarach zamieszczone w Hurtowni internetowej, takie jak zdjęcia, opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, zgodnie z warunkami Regulaminu.
4. Zdjęcia i opisy oferowanych Towarów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli Towarów.
5. Autorskie prawa majątkowe do zdjęć i opisów oferowanych na Stronie Towarów należą do Sprzedawcy. Wykorzystanie zdjęć i opisów przez Klienta możliwe jest jedynie za uprzednią zgodą Sprzedawcy, udzieloną w formie wiadomości e-mail lub w formie pisemnej. Wykorzystanie zdjęć i opisów bez uprzedniej zgody będzie skutkować możliwością dochodzenia przez Sprzedawcę roszczeń na drodze cywilnej, w tym zapłaty sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej dwukrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu.
6. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, w tym zawarcia Umowy Sprzedaży i świadczenia innych usług elektronicznych, to: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej i ważny adres e-mail; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji min. 17.0 lub Internet Explorer w wersji min. 10.0, Opera w wersji min. 12.0, Google Chrome w wersji min. 23.0., Safari w wersji min. 5.0; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768 .
7. Nie jest dopuszczalne:
a. korzystanie z Hurtowni internetowej w celu prowadzenia działalności, która naruszałaby interes właściciela Hurtowni internetowej, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich,
b. dostarczanie do Hurtowni treści bezprawnych,
c. korzystanie z Hurtowni w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów;
d. umieszczanie w ramach Hurtowni niezamówionej informacji handlowej, oraz
e. korzystanie z treści umieszczonych na stronie Hurtowni do innego użytku niż użytek własny.
§ 3 Zasady składania zamówienia i zawierania Umowy Sprzedaży
1. Sprzedawca umożliwia zawieranie umów sprzedaży Towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz świadczy inne usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie.
2. W celu rejestracji Konta indywidualnego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
3. Utworzenie Konta indywidualnego jest konieczne do złożenia zamówienia w Hurtowni internetowej.
4. Klient może składać zamówienia w Hurtowni internetowej za pośrednictwem strony internetowej Hurtowni przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
5. W celu złożenia zamówienia należy zalogować się do Konta indywidualnego, dokonać wyboru Towarów w Hurtowni, w szczególności w zakresie ich modeli, ilości oraz personalizacji. Każdy z Towarów należy dodać do „Koszyka” za pomocą opcji „Dodaj do Koszyka”. Po skompletowaniu całości zamówienia należy przejść do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia. Realizując zamówienie Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy Towarów i metody płatności oraz jest informowany o łącznej cenie brutto za wybrany Towar.
6. Następnie, Klient składa zamówienie wybierając na stronie internetowej Hurtowni opcję „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.
7. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
8. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe dostarczenie zamówionego Towaru. Przed odmową realizacji zamówienia Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia niezbędnych danych.
9. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów przyciskiem „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Towarów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. Do momentu dokonania płatności Klient może zaprzestać składania zamówienia poprzez niekontynuowanie kolejnych kroków. W takiej sytuacji zamówienie Klienta nie zostanie zrealizowane.
10. Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy do zawarcia umowy sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
11. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia zamówienia. Następnie, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji.
12. Zawarcie Umowy Sprzedaży Towarów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem następuje wraz z otrzymaniem przez Klienta informacji o przyjęciu zamówienia, o którym mowa w ust. 11. Informacja ta zawiera potwierdzenie warunków Umowy Sprzedaży zawartej na podstawie Regulaminu.
13. Po zawarciu umowy Sprzedaży Towarów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, Klient nie ma prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem § 7 Regulaminu.
§ 4 Utworzenie Konta indywidualnego
1. W celu utworzenia Konta indywidualnego, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji swoich danych w bazie Hurtowni. Rejestracja danych odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w zakładce „Konto” po wybraniu opcji „Zarejestruj się”. Wypełnienie formularza wymaga podania następujących danych: imienia, nazwiska, numeru NIP, nazwy firmy, adresu e-mail, numeru telefonu, siedziby firmy oraz ustalenia indywidualnego dla Klienta hasła.
2. Warunkiem utworzenia Konta indywidualnego jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
3. Po przesłaniu przez Klienta wypełnionego formularza rejestracyjnego dane zawarte w formularzu są weryfikowane przez naszego konsultanta. Po przeprowadzeniu weryfikacji konsultant niezwłocznie skontaktuje się z Klientem za pośrednictwem numeru telefonu podanego w formularzu rejestracyjnym w celu dokonania aktywacji konta indywidualnego. Aktywacja konta indywidulanego następuje w trakcie rozmowy telefonicznej. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Konta indywidualnego, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta indywidualnego i dokonywania zmian swoich danych podanych w momencie rejestracji.
§ 5 Dostawa
1. Towary dostarczane są na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza terenem Rzeczypospolitej po dokonaniu wcześniej przedpłaty na numer rachunku bankowego podany w niniejszym Regulaminie.
2. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz firmy kurierskiej DPD poprzez kuriera. W przypadku dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej akceptowany jest również odbiór osobisty. Opłaty za dostawę Towarów są podawane w ramach zakładki „Koszty i termin dostawy”.
3. Klient ma możliwość osobistego odbioru zamówionego Towaru w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem: C.T PTAK ul. Rzemieślnicza 35 95-030 Rzgów Pasaż Wschodni boks 7.
4. W dniu nadania Towaru do Klienta Sprzedawca wysyła na adres poczty elektronicznej Klienta informację o wysłaniu przesyłki.
4. Towary wysyłane są w terminie do 2 dni roboczych, od zaksięgowania wpłaty lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego. W przypadku czasowej niedostępności Towaru termin wysyłki może ulec wydłużeniu. W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. W ramach każdej przesyłki Towaru znajduje się dowód zakupu.
§ 6 Ceny i Płatności
1. Ceny na stronie, widoczne po zalogowaniu do Konta indywidualnego, podawane w złotych polskich są cenami netto za jedną sztukę towaru.
2. Hurtownia realizuje zamówienia, których kwota wynosi co najmniej 300 zł netto.
2. Do ceny Towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy, płatności, państwa, do którego ma nastąpić dostarczenie Towaru, a także od łącznej wagi zamówionych Towarów.
3. Cena zakupu Towaru podana na Stronie internetowej Hurtowni jest ostateczna i ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów, wskazanego w § 3 ust. 10. Cena ta nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych na Stronę internetową Hurtowni zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
4. Klient płaci cenę za zamówione Towary wraz z kosztami dostawy, wedle swego wyboru:
a. przelewem bankowym na podany poniżej rachunek bankowy Sprzedawcy, przed dostawą:
Nr. Konta Bankowego do wpłat
48 1140 2004 0000 3902 8104 5791
Przy przelewach zagranicznych:
PL48 1140 2004 0000 3902 8104 5791
BIC BREXPLPWMBK
b. przelewem bankowym lub kartą płatniczą za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym.
c. gotówką lub kartą płatniczą w miejscu odbioru w przypadku wybrania odbioru osobistego jako formy dostawy.
5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4a., brak otrzymania płatności na rachunek Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia Umowy Sprzedaży, a następnie w dodatkowo wyznaczonym przez Sprzedawcę terminie, powoduje możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę.
6. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4b., niniejszego paragrafu, Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia po otrzymaniu z systemu iMoje potwierdzenia dokonania płatności, nie wcześniej jednak niż po przesłaniu do Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów, wskazanego w § 3 ust. 10.
7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4c, brak zapłaty przy odbiorze Towaru, pomimo wyznaczenia przez Sprzedawcę dodatkowego odpowiedniego terminu, powoduje możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę. W takim przypadku Klient ponosi koszty zwrotnego dostarczenia Towaru do Sprzedawcy.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Hurtowni, wprowadzania nowych Towarów do Hurtowni, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Hurtowni, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z Kodeksem cywilnym i innymi ustawami, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży Towarów oferowanych przez Hurtownię przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
§ 7 Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi zapisami:
1.Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji.
Jako reklamacja uznawane są tylko uszkodzenia fabryczne.
Jako wady fabryczne nie zostaną uznane:
– poluzowanie się przyszycia guzika,
-ozdoby typu dżety, cekiny, kamyczki
-wyrwane i uszkodzone ekspresy ,zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez konsumenta
– rodzaj materiału, z którego produkt został wykonany,
– wystające nitki na szwie, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do sprzedaży,
– wystające nitki w innych miejscach, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do sprzedaży,
– ślady użytkowania m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.
2.Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru( nie póżniej niż do 24 h od otrzymania paczki ) dokonać jego sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń wnieść zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru .Należy niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem poprzez wiadomość na messenger lattefashionbrand lub telefonicznie tel.+48793167777 i przesłać stosowną dokumentację fotograficzną pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.
3.Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad. Jeśli wada nie budzi wątpliwości co do wady fabrycznej klient ma prawo do zwrotu kosztów wysyłki towaru do Sklepu
W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
4.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania , a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona
Dopiero złożenie reklamacji wg. w/w zasad i uznanie jej przez Sklep uprawnia klienta do odesłania produktu.
5.W przypadku uznania reklamacji prosimy o odesłanie reklamowanego towaru wraz z kopią faktury zakupu oraz wypełnionym formularzem który otrzymają Państwo od nas w momencie zaakceptowania reklamacji na adres. HURTOWNIA NOTA BENE Ul.Rudzka 3 95-030 Rzgów lub dostarczenie go do siedziby stacjonarnej Sklepu Hala S boks 15 w CT Ptak w terminie max 1 miesiąca od momentu otrzymania paczki
6.Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zaoferujemy Państwu inny towar w tej samej cenie dostępny w hurtowni lub zwrot pieniędzy
7.Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.
8.Klienci którzy, zamawiają wysyłkę poza granice Polski, koszty przesyłek zwrotnych ponoszą na własny koszt. Po rozpatrzeniu reklamacji zwracamy kwotę tylko za zakupiony towar.
§ 8 Inne usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Sprzedawca, oprócz umożliwiania zawierania za pośrednictwem Hurtowni Umów Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem, świadczy również nieodpłatnie drogą elektroniczną następujące usługi na rzecz Klientów:
a. Usługę Newsletter,
b. Usługę Konta indywidualnego,
c. Usługę Powiadamiania o dostępności Towaru.
2. W celu rozpoczęcia świadczenia usługi Newsletter, wymagane jest wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera przez Klienta poprzez podanie adresu e-mail w polu „Newsletter” i jej potwierdzenie poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta (moment rozpoczęcia świadczenia usługi dostarczania Newslettera).
3. Newsletter świadczony jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z Newslettera w szczególności poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdym Newsletterze przesyłanym do Klienta w formie wiadomości e-mail lub wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy wykorzystując dane kontaktowe.
4. Usługa Konta indywidualnego dostępna jest po dokonaniu rejestracji danych w systemie Hurtowni na zasadach opisanych w paragrafie 4 Regulaminu i polega na udostępnieniu Klientowi indywidualnego panelu w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalającego Klientowi korzystać z dodatkowych funkcjonalności strony internetowej Hurtowni, takich jak widoczność cen Towarów, modyfikacja danych Klienta, podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta indywidualnego, dokonywanie zamówień, przechowywanie i udostępnianie Klientowi historii zamówień, śledzenie statusu zamówień.
5. Usługa Powiadamiania o dostępności Towaru dostępna jest po uzupełnieniu odpowiedniego pola adresem e-mail.
6. Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez Hurtownię usług wskazanych w ust. 1. W takim wypadku umowa o świadczenie odpowiednio usług Newslettera bądź usługi Konta indywidualnego rozwiązuje się, a Sprzedawca ma 14 dni na odpowiednio usunięcie Konta indywidualnego bądź usunięcie danych Klienta z bazy danych osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie Newslettera, z zastrzeżeniem zasad przetwarzania danych osobowych Klientów zawartych w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnej na stronie internetowej Hurtowni pod zakładką „Polityka Prywatności”.
§ 9 Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
2. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych.
3. Zasady i cele przetwarzania danych osobowych Klientów zawarte są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnej na stronie internetowej Hurtowni pod zakładką „Polityka Prywatności”.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od dnia 31.07.2022 r.
2. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.
4. Strony będą dążyły do polubownego rozwiązania wszelkich sporów powstałych na gruncie umowy zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu.
5. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia zakup Towarów oferowanych przez Hurtownię. Hurtownia umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składanym zamówieniu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Klienci posiadający Konto indywidualne zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną.
6. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Przez następujące określenia należy rozumieć:
§ 1. Słowniczek
Przez następujące określenia należy rozumieć:
- „Polityka prywatności” – należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie „Polityka prywatności”;
- „Sprzedawca” – należy przez to rozumieć Katarzyną Jabłonowską, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą NOTA BENE! Katarzyna Jabłonowska z siedzibą w Tuszynie, adres: ul. Garbówek 17 95-080 Tuszyn, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 773-208-74-87, REGON: 231097845;
- „Hurtownia internetowa” – prowadzona przez Sprzedawcę w ramach witryny internetowej dostępnej pod adresem https://notabenemoda.pl/;
- „Klient” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną działającą na swoją rzecz lub na rzecz osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, lecz posiadającej na mocy ustawy zdolność prawną, a która skorzystała z Hurtowni internetowej przeglądając witrynę internetową dostępną pod adresem https://notabenemoda.pl/ lub przesyłając swoje dane osobowe w celu rejestracji Konta indywidualnego w Hurtowni internetowej, zawarcia umowy sprzedaży, czy też w celu subskrypcji Newslettera;
- „Konto indywidualne” – panel przypisany indywidualnie do Klienta po rejestracji danych w systemie Hurtowni internetowej, oznaczony adresem e-mail i hasłem podanym przez Klienta w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Hurtowni internetowej;
- „Formularz zamówienia” – formularz, za pomocą którego Klient zalogowany do Konta indywidualnego zamawia Towar oferowany przez Sprzedawcę w Hurtowni internetowej i określa sposób dostawy, w którym Klient podaje następujące dane: imię, nazwisko, adres, bądź nazwę i siedzibę, nr NIP, adres e-mail, numer telefonu;
- „Rejestracja konta” – należy przez to rozumieć formularz służący do zarejestrowania Klienta w Sklepie internetowym w celu utworzenia Konta indywidualnego za pośrednictwem Sklepu internetowego, poprzez który Użytkownik podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, nazwę firmy, NIP, numer telefonu, siedzibę firmy, hasło;
- „Logowanie do Konta indywidualnego” – należy przez to rozumieć formularz służący do zalogowania Klienta do Konta indywidualnego w Sklepie internetowym – po uprzednim dokonaniu przez niego Rejestracji – poprzez który Klient podaje następujące dane osobowe: adres e-mail, hasło;
- „Usługi” – oznacza następujące działania Sprzedawcy, podjęte w wyniku podania danych osobowych przez Klienta: wysyłkę Newslettera za pomocą adresu e-mail w przypadku wyrażenia zgody przez Klienta na subskrypcję Newslettera lub zawarcie umowy sprzedaży Towaru między Sprzedawcą a Klientem;
- „Newsletter” – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz promocji w Hurtowni, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w polu „Newsletter”;
- „Towar” – oznacza produkt przedstawiany każdorazowo przez Sprzedawcę w ramach Hurtowni internetowej, w celu jego sprzedaży;
- „Sprzęt Klienta” – należy przez to rozumieć należący do Klienta sprzęt telekomunikacyjny taki jak między innymi telefon komórkowy, smartfon, komputer, tablet lub inne urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci).
§ 2. Postanowienia wstępne
1. Niniejszą Hurtownię internetową prowadzi Sprzedawca.
2. Niniejsza Polityka prywatności zaczyna obowiązywać od dnia 1.02.2020 r. oraz określa m.in. zasady kontaktu ze Sprzedawcą, zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, w tym danych które mogą zostać przez Państwo wprowadzone poprzez stronę Sklepu internetowego w procesie Rejestracji konta; źródła pozyskiwania danych osobowych, zakres oraz cel przetwarzania danych osobowych, czas przez jaki przetwarzane są dane osobowe oraz prawa jednostki dotyczące ich danych osobowych.
3. Niniejsza polityka prywatności nie jest skierowana do osób poniżej 18 roku życia i świadomie nie zbieramy danych osobowych takich osób.
4. W ramach Sklepu internetowego mogą znajdować się linki zewnętrzne (hiperłącza) do witryn internetowych, wtyczek lub aplikacji, należących do innych podmiotów. Kliknięcie we wspomniane linki lub udzielenie pozwolenia na połączenie spowoduje przekazanie Państwa danych (adresu IP i identyfikatora przeglądarki) do administratora danej witryny, który to podmiot staje się współadministratorem Państwa danych osobowych w tym zakresie (zgodnie z wyrokiem TSUE w sprawie C-40/17). Po opuszczeniu strony naszego Sklepu internetowego, zachęcamy zatem Państwa do przeczytania polityki prywatności każdej odwiedzonej w ten sposób witryny.
5. Poprzez akceptację niniejszej Polityki prywatności Klient oświadcza, że zapoznał się z jej treścią, akceptuje jej warunki oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
§ 3. Pliki cookies
1. Hurtownia internetowa wykorzystuje Pliki „cookies” (zwane dalej „Plikami cookies”). Po wejściu przez Klienta na stronę Hurtowni internetowej pojawia się komunikat informujący o wykorzystywaniu przez Hurtownię internetową Plików cookies. Komunikat jest widoczny dla Klienta do czasu akceptacji przez niego komunikatu o wykorzystywaniu przez Hurtownię internetową Plików cookies. Akceptacja odbywa się poprzez naciśnięcie przez Klienta pola z napisem: „Akceptuję”.
2. Precyzyjna informacja dotycząca Plików cookies, wskazująca czym są Pliki cookies oraz w jaki sposób są one wykorzystywane przez Stronę jest dostępna po naciśnięciu przez Użytkownika pola z napisem: „Polityka plików cookies” pojawiającego się jednocześnie z komunikatem o wykorzystywaniu przez Stronę Plików cookies oraz w zakładce „Polityka Plików cookies” znajdującej się na Stronie.
§ 4. Dane osobowe
1. Danymi osobowymi są informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Nie są danymi osobowymi dane zanonimizowane w taki sposób, że osób, których dane dotyczą, w ogóle nie można zidentyfikować lub już nie można zidentyfikować.
2. Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od Klientów jest Sprzedawca.
3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z prawem i z uwzględnieniem zasady rzetelności, przejrzystości i adekwatności.
4. Na stronie Sklepu internetowego nie są zbierane ani nie są przetwarzane dane osobowe w celu ich przekazania lub sprzedaży podmiotom zewnętrznym dla celów marketingowych. Sprzedawca nie rozsyła również wiadomości w imieniu osób trzecich.
5. Możemy zbierać, przetwarzać, przechowywać i przekazywać różne rodzaje Państwa danych osobowych, które pogrupowaliśmy w następujący sposób:
Dane Tożsamości, obejmujące imię oraz nazwisko.
Dane Kontaktowe, obejmujące adres rozliczeniowy, adres dostawy, adres siedziby firmy, adres mailowy, numer telefonu.
Dane Przedsiębiorcy, obejmujące firmę, NIP UE.
Dane Transakcyjne, obejmujące przeprowadzone transakcje i płatności.
Dane Techniczne, obejmujące adres IP, dane logowania, typ i wersja przeglądarki, ustawienia strefy czasowej i lokalizacji, rodzaje i wersje wtyczek, system operacyjny i inne technologie używane przez Państwa na urządzeniach, za pomocą których korzystają Państwo ze Strony.
Dane Konta, obejmujące nazwę użytkownika, hasło oraz historię zamówień.
Dane Użytkowania, informacje o tym jak Państwo korzystają ze strony Sklepu internetowego i z jakich Usług korzystają.
Dane Marketingowe i Komunikacyjne, obejmujące Państwa preferencje w zakresie otrzymywania od nas informacji handlowych i komunikacji.
6. W momencie, w którym korzystają Państwo ze strony naszej Hurtowni internetowej, może ona automatycznie pobierać Państwa Dane Techniczne dotyczące Państwa urządzeń czy czynności i wzorców zachowań w sieci. Zbieramy te dane osobowe poprzez ciasteczka Cookies oraz i inne technologie, zgodnie z „Polityką Plików cookies” dostępną na stronie naszego Sklepu internetowego.
§ 5. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
- W przypadku przekazania przez Użytkownika danych osobowych, zostaną one wykorzystane zgodnie z celem ich przekazania. Poniżej przedstawiamy wyszczególnienie celów/czynności przetwarzania Państwa danych osobowych według kategorii tych danych, przyporządkowanych do prawnych podstaw przetwarzania danych osobowych.
Cel/czynność przetwarzania |
Typ danych osobowych |
Podstawa przetwarzania |
Stworzenie konta klienta |
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe |
Zawarcie i wykonanie umowy |
Realizacja zamówienia |
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe Dane Przedsiębiorcy Dane Konta |
Zawarcie i wykonanie umowy |
Powiadomienie o dostępności produktu |
Dane Kontaktowe |
Podjęcie działań przed zawarciem umowy |
Umożliwienie subskrypcji Newslettera |
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe |
Zawarcie i wykonanie umowy Zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczna oraz zgodę na marketing bezpośredni wykonywany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych. |
Zarządzanie relacjami z Klientem: Notyfikowanie o zmianach w regulaminach i politykach
|
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe Dane Konta Dane Marketingowe i Komunikacyjne |
Wykonanie umowy Ciążący na nas obowiązek prawny
|
Zarządzanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sprzedawcy oraz jego Sklepowi internetowemu (diagnostyka i utrzymanie systemu, analiza danych, testowanie, zarządzanie serwerem oraz hosting) |
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe Dane Techniczne |
Uzasadniony interes administratora (prowadzenie działalności, zarządzanie procesami informatycznymi, zapewnienie bezpieczeństwa sieci, zapobieganie oszustwom) Ciążący na nas obowiązek prawny |
Zapewnienie odpowiedniej zawartości strony Sklepu internetowego oraz reklam, a także analiza efektywności przeprowadzonych kampanii reklamowych |
Dane Tożsamości Dane Kontaktowe Dane Konta Dane Użytkowania Dane Marketingowe i Komunikacyjne Dane Techniczne |
Uzasadniony interes administratora (weryfikacja w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług, w celu rozwoju i poprawy jakości świadczenia usług oraz w celu tworzenia strategii marketingowych) |
Przekazanie Klientowi wiadomości zwrotnej dotyczącej szczegółowych informacji o produktach, zamówieniach dokonanych przez Klienta lub problemów technicznych na stronie |
Dane kontaktowe |
Podjęcie działań przed zawarciem umowy Wykonanie umowy |
Przekazanie danych do innych podmiotów prowadzących witryny internetowe, wtyczki lub aplikacje, do których linki zewnętrzne znajdują się na naszej stronie Internetowej. |
Dane Techniczne |
Uzasadniony interes administratora (Możliwość odesłania Klientów do fanpage-ów i profili Sklepu internetowego prowadzonych na innych witrynach (głównie typu social media) |
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia Rejestrację konta i realizację zamówień.
3. Jednym ze sposobów przetwarzania przez nas danych osobowych jest tzw. profilowanie. Możemy używać Państwa Danych Tożsamości, Kontaktowych, Technicznych, Użytkowania oraz Konta w celu tworzenia profil preferencji naszych Klientów i tym samym w oparciu o nie, dostosowywać nasze usługi i treści jakie od nas otrzymują. W ten sposób możemy zdecydować, które z naszych Usług mogą być dla Państwa odpowiednie.
§ 6. Udostępnianie Państwa danych oraz transfery międzynarodowe
1. W celach wskazanych w paragrafie poprzedzającym możemy ujawniać Państwa dane osobowe zewnętrznym osobom trzecim, takim jak firmy kurierskie, marketingowe, księgowe, informatyczne, zapewniające usługi takie jak hosting, cloudcomputing, witrynom social media, a także Urzędowi Skarbowemu i innym organom władzy publicznej w Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system iMoje, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, NIP 634-013-54-75, REGON 271514909, wówczas Imoje jest administratorem danych osobowych Klienta.
3. Wymagamy od wszystkich osób trzecich zachowania środków bezpieczeństwa w stosunku do Państwa danych osobowych oraz przetwarzania ich w zgodzie z prawem. Nie pozwalamy naszym dostawcom aby korzystali oni z danych osobowych Użytkowników dla swoich własnych celów oraz pozwalamy przetwarzać je w określonych celach oraz zgodnie z naszymi instrukcjami.
4. Z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia teleinformatycznego Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza teren EOG. W takich przypadkach zapewniamy podobny stopień ochrony tych danych, poprzez zapewnienie przynajmniej jednego z poniższych środków ochrony:
- przekazanie danych osobowych do Państw uznanych przez Komisję Europejską za zapewniające adekwatną ochronę danych osobowych,
- stosowanie klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, gwarantujących taką samą ochronę jak w Unii Europejskiej, lub
- podczas gdy korzystamy z dostawców usług mających siedzibę w Stanach Zjednoczonych, możemy przekazać im dane w ramach Privacy Shield, co wymaga od nich zapewnienie podobnej ochrony jak w ramach Unii Europejskiej.
§ 7. Bezpieczeństwo danych
1. Przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, spełniających wymagania stawiane przez prawo. Wprowadziliśmy niezbędne środki bezpieczeństwa mające chronić Państwa dane przed przypadkową utratą, nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem, zmianą lub ujawnieniem. Ograniczamy dostęp do Państwa danych do pracowników, agentów, usługodawców i innych osób trzecich, do których takie udostępnienie jest niezbędne z punktu widzenia naszej działalności gospodarczej. Będą oni przetwarzać Państwa dane osobowe jedynie zgodnie z instrukcjami Sprzedawcy oraz są oni zobowiązani do poufności.
2. Sprzedawca przyjął odpowiednie procedury w celu postępowania w razie podejrzenia naruszenia. Powiadomimy Państwa oraz stosowny organ nadzoru o naruszeniu gdy będziemy do tego prawnie zobowiązani.
§ 8. Czas przetwarzania danych
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż czas niezbędny do wypełnienia celu, dla którego zostały one zebrane (tj. czas niezbędny do realizacji zamówienia, prowadzenia konta Klienta), chyba że dłuższy czas wynika z konieczności wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, księgowych bądź sprawozdawczych oraz przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
2. Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
3. W pewnych okolicznościach mogą Państwo zażądać usunięcia Państwa danych osobowych, zgodnie z § 9.
4. W pewnych okolicznościach możemy zanonimizować Państwa dane osobowe (zapewniając nieodwracalne uniemożliwienie identyfikacji osoby) w celach badawczych i statystycznych, w którym to przypadku możemy przechowywać te dane przez czas nieokreślony, bez dalszego obowiązku powiadamiania Państwa o tym.
§ 9. Prawa związane z ochroną danych osobowych. Skarga do organu nadzorczego
1. Klient w pewnych sytuacjach posiada prawo zgłoszenia żądania Sprzedawcy przeglądania, poprawiania, zmiany, ograniczenia, sprostowania lub usunięcia jego danych osobowych, którymi Sprzedawca administruje oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedawcę. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mailowy: notabenemoda@gmail.com.
2. Zawracamy uwagę, iż nie zawsze będziemy w stanie wypełnić Państwa żądanie dotyczące usunięcia Państwa danych osobowych, a mianowicie ze względu na poszczególne obowiązki prawne lub dochodzenie roszczeń. W takich przypadkach zostanie to Państwu zakomunikowane po złożeniu takiego żądania. Jeśli pragną Państwo uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych praw przedstawionych w ramach niniejszego paragrafu, prosimy o kontakt zgodnie z danymi kontaktowymi Sprzedawcy.
3. Klient ma prawo, w dowolnym momencie, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przesyłając w tym celu wiadomość na adres mailowy notabenemoda@gmail.com lub poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny wysłany każdorazowo w wiadomości Newsletter lub innej wiadomości marketingowej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Oznacza to, że odwołanie zgody dotyczy przyszłości, nie zaś przetwarzania danych, które miało miejsce w przeszłości, w okresie między udzieleniem a wycofaniem zgody.
4. Klient ma prawo zgłoszenia Sprzedawcy żądania przesłania jego danych osobowych, którymi Sprzedawca administruje, innemu administratorowi danych osobowych, o ile wymagania techniczne oraz organizacyjne pozwalają na przesłanie takich danych osobowych.
5. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – udziela Klientowi, który zgłosił jedno z żądań wymienione w niniejszym paragrafie, informacje o działaniach podjętych w związku z żądaniem, lub o ewentualnym przedłużeniu terminu z uwagi na charakter żądania lub liczbę żądań, lub o powodach niepodjęcia działań oraz o możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego i skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
6. Korzystanie z praw przedstawionych powyżej jest bezpłatne, jednakże Sprzedawca może obciążyć Klienta rozsądną opłatą w przypadku, gdy przedstawione żądanie lub żądania są oczywiście bezzasadne, powtarzające się, bądź nadmierne. W takich przypadkach możemy również odmówić spełnienia przedstawionego żądania.
7. W celu spełnienia poszczególnych żądań, Sprzedawca może zażądać określonych informacji od Klienta, w celu weryfikacji jego tożsamości i zapewnienia korzystania z poszczególnych praw. Stanowi to środek bezpieczeństwa w celu zapewnienia, że dane osobowe nie zostaną ujawnione osobom nieuprawnionym.
8. Klient, którego danymi osobowymi Sprzedawca administruje, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim:
a. swojego zwykłego pobytu,
b. swojego miejsca pracy, lub
c. miejsca popełnienia domniemanego naruszenia,
jeśli uważa, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza RODO. Skarga może zostać nadana drogą pocztową na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kancelaria@uodo.gov.pl.
§ 10. Odpowiedzialność Sprzedawcy
1. Sprzedawca działając z należytą starannością, dba o poprawność działania Strony, nie ponosi jednak odpowiedzialności za techniczne ograniczenia w możliwości korzystania ze Strony wynikłe ze stanu technicznego Sprzętu Użytkownika oraz wynikłe w związku z awarią transmisji danych (połączenia internetowego), z którego korzysta Użytkownik.
2. Sprzedawca prosi o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych z działaniem Strony na następujący adres e-mailowy: WPISZ
§ 11. Postanowienia końcowe, zmiana Polityki prywatności, zgłoszenia zmian
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności, która to zmiana następuje z dniem zamieszczenia na stronie Sklepu internetowego nowej Polityki prywatności. Wszelkie istotne zmiany niniejszej Polityki zostaną zakomunikowane poprzez pojawienie się stosownego komunikatu na stronie Sklepu internetowego.
2. Dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane są w punkcie 2. Słownika niniejszej Polityki prywatności.
3. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Sprzedawcę uprzejmie prosimy Państwa o konta
POLECANA PRODUKTY